воскресенье, 3 февраля 2019 г.

Форум Лідерської Освіти #4lead

Відбувся 2 лютого у місті Львові. Організатори: Українська Галицька Партія, Львів. Форум

Емоція навчання - це емоція здивування. Здивуйте своїх учнів.

Лідерство:
- відкритість
- успіх

Майстер-клас Булінг в школі - як запобігти та перемогти? Світлана Стельмах.

Казка про скрепочку. Зробити:
Знак питання
Сумну посмішку
Знак оклику
Посмішка
Відтворити скрепочку
Повернути до попереднього стану неможливо. Добре, якщо з наслідками можемо справитися.


Презентація
Мої нотатки:
Низька самооцінка -  об'єднує.  Якщо все добре,  то сказали,  то сказали. Жертви.
Жертва- провокатор.  Не знають про що говорити,  говорить дурниці.  Порушення комунікації взаємодії. Як підійти до іншого,  про що говорити.
Батьки прагнуть (хороша,  розумна,  здорова дитина),  то працюємо разом.
Як батьки розуміють працювати разом.
Психологічна служба має бути підсилена.


Виступ Домініка Хаба, директор школи Агуста-Леммле, Штутгарт, Німеччина,

Мої нотатки.
Школа спільного навчання: тип школи для всіх!
Початкова школа  4-и роки
Середня школа,  Реальна шк,  гімназія
ПТУ,  технікум. Університет.
На оцінках,  навчальній поведінці та соціальній поведінці отримають Рекомендацію початкової школи.  У І півріччі 4-го класу.
Проблема : соціально незахищені верстви населення. Мають мало шансів до гімназії.
Кожен учень не має вивчати предмет на однаковому рівні - це від Скандинавії. Три рівні можуть поєднуватися в одній школі. Може бути сильною в математиці,  слабкою в іноземних.
Співпраця з батьками.
Поєднання різних рівнів вимагає більше вчителів,  фінансування більше.
Школа Августа-Леммле Штутгарт. Школи спільно ділять спортивні майданчики.
Жовтий колір це час самоорганізації учнів. Педагог не викладає,  він разом з учнями.
На початку тижня вчитель планує діяльність учня. Старт тижня. Дітям роздають плани,  що мають виконати протягом тижня.
Синій колір звичайні уроки. Друга половина дня предмети естетичного напрямку,  щоб не виникало перезавантаження.
Останній у тижні урок - огляд тижня.  Що досяг.
Впровадження щоденника займає 5-6 місяців.
Є батьки,  що не розділяють,  то йдуть до іншої школи.
Зразок сторінки щоденника. На 40 тижнів.
У кожному класі є учні більш сильні з якогось предмету.
Сильні йдуть в інший клас, наприклад, в середу на 3-су уроці.  Викладачі з гімназії приходять. Три паралелі в 7-му класі.
Важко організувати за рівнями.
Коучинг-розмова щотри тижні індивідуально з кожнем учнем і під час уроку на 15 хвилин.  Вимагає багато часу.  Запланувати на цілий рік з вчителем. Символи.  Емоційний стан. Самооцінка важлива.
Навчальний Коучинг.  Не під час навчального процесу.  Готує цю розмову учень. Протокол розмови. Через півроку оцінювання порівнюється.
Вимагає багато часу від вчителя.
Підручники надають Варіативність навчання.
Список на тиждень. Можливість вибрати завдання з 1 зірочкою чи...
Не подобається: переписати тести,  якщо написано погано.
Додатково навантаження для вчителя.
Як розвантажити вчителя -  прописати. Вступне тестування для учнів з інших шкіл і самостійно обирають рівень складності.
Є багато учнів,  які себе переоцінюють.

Всі орієнтовані на результат,  оцінку,  ми вирізняємось ,  що фідбек важливий.
Великі затрати часу.
В кінці року складають іспити з оцінками на останні тижні року навчального. І Ставимо оцінки.

Мають ще дуже багато працювати вдома учні.
Інші школи до 13.00 - 13.30.
Батьки вважають,  що якщо до 15.30 школа повного дня,  але мають ще працювати вдома.

Різні учні з різним рівнем сприйняття.

Питання повторюються:
Фінляндії і зустріч Німеччина.


Релігія -  цінності.  З 8-го кл.  Предмет Етика.

Булінг -  соціальний педагог. Попередження виникнення конфліктних ситуацій,  співпраця з класом. керівником.  Складний випадок: заборона відвідати школи протягом двох тижнів. Власний соціальний педагог -  на декілька шкіл.

Звіти в управління освіти. Паперова робота.  Так є.

Патріотизм. Швидше другорядна. Цінності інші_асиміояція в суспільство. Якості життя,  демократичні засади. Дуже деликатно тема для Німеччини.


Гаджети.  Немає правил.  Повинні відключити телефони,  коли заходять в шуолу. Але це не робить кожен. Вчитель має підійти і забрати телефон,  віддасть я секретарю школи,  пише в який час і закриває в сейфі. Приходять за ним батьки.  З правової точки зору не маємо право це робити.

Самостійний урок з учнями у присутності вчителя. Є учні,  які можуть працювати самостійно,  довіряють вчителі можуть і в коридорі. Це 2-3 учня.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...