вторник, 16 января 2018 г.

Урок Англійської Мови Продовження

З чого починалося написала тут.

На початку уроку студентам запропоновано To Do List, що саме вони протягом 45 хвилин уроку мають зробити.

To Do List
- Vocabulary
- Video
- Grammar
- KWL Chart
- Learning Reflections

У кожного в зошиті є уривок тексту, з яким дітина має працювати протягом 2-х уроків. На першому уроці вона працює з незнайомими словами. Має виписати зі свого тексту усі незнайомі слова, перекласти їх за допомогою онлайн перекладача. Визначити значення слова у тлумачному словнику, наприклад, Merriam-Webster's Dictionary та записати у зошит приклад.

Зняти відео до 30 секунд про одне з незнайомих слів зі свого словника.
Зразок такого відео.

Граматика. Вивчаємо іменник. У спільному документі студентам запропоновано переглянути відео про іменник і створити скетчнотатки до нього.

KWL Chart та Learning Reflections заповнити протягом уроку та наприкінці 2-го уроку.

Висновки:
Час дозволив прочитати спільно з кожним студентом його текст і пояснити завдання кожному особисто. Висловлення студентів: "Я не знаю", "Я знаю, але зараз не пам'ятаю", тощо знайшли пояснення. Потрібно виписати слова, перекласти їх, знайти додатковий приклад - а це самостійна і наполеглива праця, до якої не всі звикли. Найголовніше - вчимося вчитися.

Що сьогодні встигли.
Кожен прочитав текст, але зрозуміли не всі, тобто потрібно працювати з лексикою. Для 2-х студентів текст виявився легким.
Словник опрацювали частково 50 % студентів.
Відео. Завдання виконав 1 студент.
Граматика. Завдання виконав 1 студент.
KWL Chart заповнили 20 % студентів і заповнили не змістовно.
Learning Reflections зробив 1 студент.


























2 комментария:

  1. Пані Маргарито, як я зрозуміла з відповідей (фото робіт) учні по різному відносяться до виконання таких завдань. Є роботи, зроблені дуже відповідально, а є такі, де практично виконані завдання. На мою думку, ви обрали дуже гарну й доступну форму "вчитися самим здобувати знання", та діти, можливо, дійсно не вміють (чи все ж таки не хочуть) вчитися! Що ж робити?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Пані Наталіє, згадую наші зустрічі часто. На мою думку, поєднуються не вміння і не бажання, але у кожного в різній пропорції. Я буду продовжувати йти далі за цією схемою: навчати вчитися.

      Удалить

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...