среда, 10 января 2018 г.

Камера Обскура

Сьогодні уроки було присвячено цій темі.

2 сценарія:
- 1-ий клас
- 2-3-тій клас

1 клас.
Запропоновано дітям подумати і намалювати, як в давнину робили люди фотографії.
Уточнювали, коли не було і телефонів? Так, коли і телефонів не було, і ноутбуків, і планшетів - нічого.



Пропозиції:
- за допомогою дерева
- на деревині
- малюнок
- відбиток за допомогою каменюки, але зазначено, що дуже травматичний :)



Проговорили усі відповіді, згадали уривок з мультфільму Сімейка Крудс, де Крудс винайшов фотовідбиток і потім дітям було повідомлено, що сьогодні досліджуємо камеру обскуру.

Запропоновано пошукати в інтернеті інформацію за темою і кожен поділився тим, що знайшов: наприклад, окремі фотографії, відео.

Разом переглядали і обговорювали.




Наступний крок: як зробити самостійно камеру обскуру і як вона працює.

2-3 клас.
Запропоновано дітям поглянути на екран і визначити, що вони бачать, як це може бути зроблено і взагалі будь-які враження. Свої пропозиції написати на листочку, прочитати і прикріпити до дошки.




Відповіді були різні, але кімната з духами або готель з привидами :). Ще одна дитина змінювала свої відповіді, тому що її пропозиції вже були презентовані :(.

Озвучено, що це фотографія відомого фотографа Абелардо Морелла. Знайомимся з його роботами за посиланням, що зроблені за допомогою камери обскури.

І шукаємо інформацію в інтернеті про те, що це  - камера обскура.
Діти зачитують матеріал, що знайшли.

Переглядаємо відео про камеру обскуру, що знаходиться в Галереї Фотографів у Лондоні.



Шукаємо відповідь, як зробити камеру обскуру.






Робимо.



Досліджуємо, як працює.



Фотографуємо.



Аналізуємо, що правильно зробили, що ні. Як покращити, змінити?

І вже діти зробили і вдома. :)




Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...