пятница, 19 января 2018 г.

Урок Англійської Мови # 3

Урок англійської мови # 2

Сьогодні студенти мали виконати наступні завдання

















Завдання пояснювалось англійською, українською декліька разів і знову майже кожен запитав, що мені або тут робити. Діти всі мене чують, дивляться на екран, бачать приклад, але коли потрібно розпочинати працювати самому, то необхідно підійти і особисто пояснити, що робити.

Робота з текстом і незнайомими словами. Обсяг роботи у дітей раптово змінився: на минулому уроці зазначали, що майже всі або більше половини слів їм незнайома, то сьогодні виявилося, що таких слів в тексті лише 3-4. Прошу перевести текст, або розповісти мені, про що йде мова в ньому - тиша, тому що слова не знаємо і зі словником не працюємо.



Відео про незнайоме слово. На даний момент йдемо за зразком: My word is ... It's ... For example, ... Значення слова і приклад рекомендовано взяти з тлумачного словника. Текст можна записати і прочитати. Виникає проблема: за зразком не йдемо - його дитина забуває і отримуємо частину відео англійською, частину українською.








Граматика. Іменник. Діти переглядають відео, але завдання про те, що вони мають зробити за ним скетчнотатки або записи про те, що почули - це завдання з країни Недосяжної Незбагненості.

Говоріння. Необхідно відповісти на питання, яка головна ідея тексту. Обсяг 2 речення, до 15 секунд. І діти сприймають по різному: їм здається, що можна покепкувати. Результат



Письмо. Запропоновано writing prompt, дитина має представити свій варіант. Виконали лише 2 студента, при чому одна робота виконана, аби було щось.





KWL Chart та Learning Reflections. Цього уроку діти навіть не дійшли до цих завдань, тобто відповіді на те, що вивчили і що нового дізналися ми не отримали.

Але отримали відповідь на те, що вони робили протягом уроку та попереднього уроку.
Є студенти, які не зробили нічого.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...