вторник, 23 мая 2017 г.

Як Стати Блогером


Дев'ята зустріч за програмою захисту прав внутрішньо переміщених жінок "commUnity"

Ведуча Ірина Ткаченко.
Автентичний контент - 30 %. Сторонній контент - 60 %. Реклама - 10 %.  На вашу думку, у якому процентному співвідношенні має бути до адаптованого контенту?

Систематичність, стиль, тематична ніша.

Тексти, фото, відео, інфографіка, аудіо. Пам'ятати про дотримання авторських прав.

Жанри:
- аналітична стаття
- есе
- інтерв'ю
- огляди
- кейси
- тревелог
- подорожні замітки.
Обрати зручні для себе, не білше 2-3 жанрів. Аналізувати зворотню реакцію читачів, що подобається.

Планування блогового контенту
- графік постів - 2 публікації  в тиждень. Ефект чекання.
- вибір жанра постів
- визначення уніфікаціх блогових записів - форматування, естетика, комбінація - текст і фото, текст і відео
- ведення Фейсбук чи Інстаграм профілю блогу. Додаткова промоція блогу.

Застосовувати контент план для свого блогу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...