понедельник, 15 августа 2016 г.

Серпневі Конференції

Щороку читаю матеріали, що розміщують і сама готую відповідно свою презентацію, але на цьому для мене особисто все і закінчується.

Чому так відбувається?

Цього року матеріали Серпневої конференції 2016 можна знайти

Центр методичної та соціально-психологічної служби м. Кіровограда   - Матеріали до серпневої наради - 2016 


Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  (КОІППО) підготував методичні рекомендації  Серпневі конференції – 2016 Методичні рекомендаціїщодо змісту і форм проведення 

Рекомендації науково-педагогічних та педагогічних працівників комунального закладу КОІППО Про викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.


Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб КОІППО  Блог Серпнева конференція - 2016 містить сторінку Досвід роботи РМК (НМЦ)

Дуже велика робота зроблена та проведена методистами та освітянами - дякую.


Що турбує мене
Цього року я працюю у молодшій школі, програми якої оновлено. Я не знайшла приклад уроку за оновленою програмою з англійської мови для спеціалізованих шкіл. Я розумію, що серпнева конференція - це передусім інформація, а мені потрібна практика. Я не уявляю вчителя, який розповідає на уроці учням про державні стандарти та про компетентнісну освіту, але він розкриває певну тему свого предмету, де повинен впроваджувати і державний стандарт і розвивати компетентності своїх учнів. І як це зробити, де місток між знаннями і практикою - залишається нерозгаданим.

Але я отримала листа подяки за участь у оновленні програм для молодшої школи, де зазначено






Долучаємось ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...