среда, 1 июня 2016 г.

Мій Виклик

Самий улюблений.

8 років, 2-ий клас. Не читаємо, переписуємо за зразком як можемо. Диктант не напишемо. Табличку множення не знаємо. Не всі звуки вимовляємо чітко.
А все це головне, як мені сказали, для учня 2-го класу.

А ми любимо малювати, ставити питання чому, грати у Майнкрафт і хочемо створювати мультфільми, роботів, відеоігри.

І як поєднати те, що важливо у школі з тим, чого прагне мій син - і є мій виклик.

Дуже багато переглянула матеріалів, що поширюють хоумскулери США та й у нас на Україні хоумскулинг набирає все більше обертів.

Вирішила розробити свою програму, де поєднати читання, мову, математику, науку та мистецтво, але так щоб було цікаво і спонукало до подальших досліджень.
Розпочинаємо з наступного тижня.

4 комментария:

  1. І мені цікаво, як поєднати те, що на перший погляд, непоєднуване. Хоча, дивуюся, як математики і фізики інтегрують в урок поезію. Можливо, і собі спробувати. Може, вийде... бо мої восьмикласники, хоч і вміють читати, але не люблять...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дійсно цікаво, поділитесь потім. :)

      Удалить
  2. В мене є такий самий учень. тільки він закінчив перший клас. Пропоную працювати разом. :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я згодна. А ви вже запланували активності?

      Удалить

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...