среда, 13 апреля 2016 г.

EdCampUkraine

9-10 квітня 2016
Харків

11 міні-EdCamp
День Гідності
MusicCamp
Спільнокошт

Візія нової школи
Спільнота педагогів
Ефект довгого хвоста

82 експерта/ки
13 фасилітаторів/ок
7 перекладачок
343 учасники і учасниці
11 людей з кожного регіону

58 партнерських організацій

85 експертних сесій
60 вчительських сесій

Мене часто запитують, який захід мені подобається більше.
Усі. Тому що ми разом з ними змінюємося і змінюємо своє освітнє середовище.

Оскар Бреніф'є. Протилежність: філософія, пошук - герой Сократ та хитрун, мудрець - герой Ходжа Насреддін. Це 2 улюблених героя пана Оскара. З одного боку, чому 2+2=4, а з іншого - чому ви запитали. З одного боку, у кого є питання, з іншого боку, ви бажаєте бути розумним. Він насолоджувався грою з нами, відточував свою майстерність і Сократа і Ходжи Насреддіна.
Для себе - якщо я сумніваюсь, я беру на себе відповідальність і починаю досліджувати.
До речі, за словами пана Оскара, я нетерпляча. Так і є. :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...