суббота, 27 сентября 2014 г.

Конференція "Нові горизонти ІКТ в освіті"

29 вересня - 15 листопада відбудеться ІІ міжнародна освітня онлайн конференція INTEL "Нові горизонти ІКТ в освіті".

І міжнародна освітня онлайн конференція тривала 20 серпня - 30 листопада 2012 року.
Мій відгук та звіт.

Проминуло 2 роки - начебто нічого не змінилося у моєму житті: моя школа, мій улюблений клас, але вони подорослішали, а разом з ними і я. Все найчастіше я ставлю собі їх улюблені запитання: "Навіщо?" "Що це мені дасть?" Щоб знайти відповіді, треба рухатися вперед, мати прагнення досягти мети та реалізувати себе.

Тому я виступатиму спікером на ІІ конференції. Більшість активностей була розроблена та запланована для ІІ конференції "Нова школа: мій маршрут", але я так і не змогла себе змусити ні надіслати матеріали до конференції, ні зареєструватися на ній. Вчитель не може бути осторонь подій, які відбуваються в наших країнах, тому що наші учні допитливо дивляться нам в очі і чекають нашої відповіді на питання "Чому? Чому ми вбиваємо один одного?"
Серед запропонованих активностей конференції, зверніть увагу на МК Ольги Под'япольської Бібліотекар у медійній війні, де навчать розрізняти фейки та фактоїди.

Пропоную ознайомитися зі списком активностей , які буду вести. Залишайте свій коментар на сторінці для прискорення обробки інформації.

Більш детальна інформація щодо участі в моїх активностях незабаром з'явиться на сторінках мого блогу, так і в списку заходів конференції.

Відкриваємо горизонти разом!

Хештег конференції #conf2014ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...