вторник, 5 августа 2014 г.

Зустріч Дизайнерів Кіровоград

Так сталося, що з серпня я сумісник у рекламній агенції ArtMix - менеджер. Я маю лише уявлення і про дизайн і про менеджмент, але все ж недостатньо, тому, коли прочитала анонс про зустріч дизайнерів м. Кіровограда, вирішила прийняти участь.

Власне кажучи мене цікавили дещо інші питання, більш мабуть по організації діяльності, але формат зустрічі був більш трендовим. Тобто він визначив різноманітні шляхи розвитку дизайну:
Міхаїл Згривець про моуш дизайн,
Максим Каменщиков - дизайн іOS apps,
Дмитро - флеш,
Роман Бабін - логотипи.

І все це успішно розвивається в нашому місті. Класно! Подібний відгук я прочитала на багатьох кіровоградських інформаційних сайтах. Більше хотілося б прочитати фідбек самих дизайнерів, які приймали участь у зустрічі. На жаль, нічого не знайшла, але можливо погано шукала.

Тому пишу свій зворотний зв'язок, але з позиції вчителя, тому що це більше відома мені сфера. По-перше, атмосфера. Відчувалася певна настороженість або напруга на початку зустрічі, мабуть тому, що не всі знаймі були між собою. Особисто я знаю лише Віку Талашкевич і можливо це вплинуло на те, що свої коментарі пишу зараз.

Дуже вдячна Дмитру Дурач, який постійно провокував дискусії та спонукав шукати відповіді.

Дякую Денису Шеремету за його трактовку піраміди Маслоу у стилі Совкоу. Я б додала до стабільності ще силу звички, коли ми і маємо бажання, але зусилля не прикладаємо. Обов'язково запозичу її у Вас, звісно з посиланням на автора.

Ще один момент, коли обговорювали, що лежить в основі - функціональність, то Микола Макаревіч додав, що все починається з ідеї. Цілком з ним згодна, але мені здається, що тут представлені різні точки зору, тобто Денис представив піраміду саме з точки зору самої речі, а Микола вже розвинув усе глибше.

Міхаїл Згривець розповів про моушн дизайн. Суперово. Чимось мені нагадало скрайбінг, анімашки. Ми створювали мультфільми з учнями, залишилося багато запитань. Міхаїл, я до Вас ще звернуся.

Максим Каменщиков. Чіткість, логічність побудови презентації, як прийшов, побачив, переміг. Тема розробки iOS apps. Це мабуть буде смішно, але я нарешті зрозуміла що це прототип. Цьому навчають 11-річних дітей в Англії, а чому навчаємо ми?


Дмитро і флеш. Флеш створювали разом з учнями теж, але на дуже такому простому рівні. Дмитро, кинься лінком на сайт студії, будь ласка. А то маю лише твій селфі в Твіттері. :) Ура! Знайшла Студія 200х300

Роман Бабін. Логотипи. Романе, тобі можна створювати свій власний навчальний контент за даною темою.

Олексій Попов. Сайт-ілюстрація. Минулого року на Фестивалі "Ideas for Life" уперше випробувала запропоновану техніку на інтерактивних дошках, називається "отрисовка". Дуже популярна, до речі в Росії, у Санкт-Петербурзі проводять майстер-класи за цією темою.


Олексію Лябіхову потрібно було мабуть розпочинати нашу зустріч. Його позитивність та відкритість налаштовували на співпрацю. Олексію, я не читала Лебедева, тому пишу чесно: всі рядки вирівнюю, але ось з цього повідомлення не буду. Але в наукових статтях воно вимагається.

Круглий стіл. Класна ідея. І згадайте, коли саме всі більш активізувалися, за якої теми всі почали гомоніти.

Особисто я можу зазначити, що дизайн важливий і для вчителя. Тому що все спочатку ми сприймаємо візуально і для конкурсних робіт це 30-40% успіху. Тому я зайнялася MOOC - онлайновими курсами на Coursera, Iversity, Futuretolearn. Це як один із шляхів здобуття нових знань.

Дуже часто я, як вчитель, так і мої колеги стикаємось з тим, що нам потрібні послуги дизайнерів, але ми навіть і не знаємо де шукати. Досить дивно: у час інформації бракує самої інформації.

Необхідно формувати та виховувати естетичні погляди, поширювати свої роботи, спілкуватися.

І головний біль мій - стартап. Я його зроблю таки.

До речі, рекламна агенція ArtMix - зовнішня реклама, поліграфія, друк на футболках.

4 комментария:

  1. На самом деле "пирамида совкоу" это известный интернет-мем, так что, можно пользоваться. В любом случае, автор не я.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Денисе. Вже знайшла у пошуку, але зосередив увагу на цьому.

      Удалить
  2. Спасибо за обзор и отзывы!

    ОтветитьУдалить

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...