понедельник, 14 апреля 2014 г.

E-Biz

Безкоштовна онлайн конференція про інтернет-бізнес в Україні.

Організатор та ідейний творець - Орест Зуб.

З Орестом знайома лише віртуально, точніше я з ним, а не він зі мною. Знайомство відбулося наприкінці листопада минулого року, коли я наполегливо шукала можливості заробітку в інтернеті і знайшла блог OpenMind. І я повірила на всі сто процентів - мої знання принесуть мені фінансову стабільність. До цього у мене був досвід проведення тренінгів, реалізації проектів, проведення майстер-класів та вебінарів. До речі, на один з них за темою Доповнена реальність, що на разі є однією з топових у світі - ніхто не прийшов. Це додало мені смутку лише на певний час, але я пам'ятаю у Ореста був чудовий пост про те, як він розпочинав - не можу зараз його знайти, можливо хтось допоможе. Тому потрібно було продовжувати і я створила дистанційний workshop Ідея-Результат вже певна річ за певну суму грошей. Ніхто не записався, але переглядів було багато - тема зацікавила. Пізніше до оголошеного Єврокомісією конкурсу Open Education Challenge я провела творчу майстерню "Стартапи в Освіті" безкоштовно. На жаль, отримала лише один відгук, що інформація була корисною. Висновок: щось роблю не так, а що саме - не знаю.

Тому, коли я отримала запрошення на E-Biz, одразу ж підписалася.
І хочу подякувати і за надихаючі приклади, і за доступ до бонусів, і за можливість спілкування, але набагато важливіше для мене це розуміння того, що потрібно діяти. Діяти зараз, а не завтра, бути більш впевненим у собі, своїх знаннях і не соромитися запитати про те, що цікавить. Але у мєму випадку усі запитання приходять по ходу реалізації ідеї.

Ітак, що я зробила після #ebizua.
Дякую Віті Кравчук. Я запланувала розклад заходів на тиждень. Наприклад, 14 квітня я розпочинаю майстер-клас Open Education Resources - Відкриті Освітні Ресурси, 16 квітня буде представлено навчальний курс Twitter - формуємо персональну мережу. До речі, Twitter під час #ebizua було задіяно дуже мало, а він пропонує безліч можливостей як для поширення власних ідей, так і бути на вістрі інформації.
Також цього тижня планую презентувати свій Startup Bis&Teach.

Дякую Марті Троцюк, що поділилася принципами ведення навчального курсу Ідеальна фотосесія Від А до Я.

Дякую Христині Дикун. Згодна, що скрайбінг завойовує собі прихільників все більше і більше на Україні. Віддаю шану, що дала можливість зрозуміти, що будь-яка тема може бути розвинена як бізнес-ідея. Разом з учнями створювали скрайбінг для освітнього проекту


Запрошую до участі у Конкурсі скрайбінгів "Цінності. Власний вимір" до Дня Європи в Україні.

Дякую Івану Кульчицькому та Євгенії Дядько за надихаючий приклад для наслідування. З задоволенням слухаю Ваші вебінари.

Загалом, вдячна кожному, хто зголосився і виступив під час #ebizua. Досвід кожного як окремі пазли складається у цілковиту картину Знання - шлях до успіху та самореалізації.

Хто не встиг долучитися, ще може поспішити на останній день. Зареєструватись тут

ОНОВЛЕННЯ ТУТ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...