среда, 4 декабря 2013 г.

Artefact

E-learning and Digital Cultures

#edmooc

Курси на Coursera завжди пропонують неочікувані завдання, які змушують по-іншому поглянути на вже давно відомі речі. У рамках курсу E-learning було завдання представити артефакт, який створюють слухачі, протягом всього курсу.
Для мене E-learning завжди асоціювалось з інтернетом. Про інші компоненти я особливо і не замислювалась. Завдяки курсу у мене з'явилось власне бачення.
Уявіть наступну картинку:
Вчитель, наприклад, я сиджу перед екраном монітору і шукаю інформацію для свого уроку. Джерела інформації різноманітні: і соціальні мережі, і персональні блоги, і бази даних тощо. З кожного джерела я виокремлюю деталі, які, на мій погляд, важливо проаналізувати та впровадити. Потім я розмірковую, що з отриманого я може донести до учнів. Я віднаходжу нові асоціації, нові зв'язки для отриманої інформації. Коли я приходжу на урок, я представляю учню ідею, яку він розвиває надалі: намагається додати більше деталей, кольорів ... Кожній дитині ідею намагаюсь донести відповідно до її захоплень, тобто персоналізовано. Вчителя інших предметів діють відповідно і учень знаходиться наче всередені хмари, яка і є E-learning. Наступний крок залежить від самого учня, шляху, який він обирає для відтворення отриманих знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...