среда, 24 июля 2013 г.

Підсумки

Сьогодні потрібно було скласти резюме і я почала згадувати події минулого навчального року.



Навчальний 2012-2013 рік приніс мені:
IV Всеукраїнський форум Microsoft «Учитель-Новатор» 4 квітня 2013 року, учасник
BETT Show 2013 30 січня-2 лютого 2013, Лондон, відвідувач
Міжнародна освітня Онлайн конференція Intel "Нова школа: Мій шлях», 20 серпня-17 листопада 2012, переможець
Всеукраїнський конкурс Intel «Успішний проект», 2012, переможець
IX Всеукраїнський конкурс «Вчитель-Новатор», 2012, лауреат
Всеукраїнський конкурс Panasonic "Panaboard майстрів», 2012, переможець
Проект "Computer Chronicles" iEARN, 2012, учасник
Серія семінарів Shaping the Way We Teach English, 2012, учасник
Серія семінарів співтовариств вчителів Simplek12, LiveClassroom20 2012 - 2013, учасник
Global Education Conference 2012, 12-16 листопада 2012, учасник

Більше згадати не змогла, можливо і цього достатньо. 
Десь у травні в школі серед вчителів розповсюдили Лист-рейтинг, у якому було визначено активності та критерії їх оцінювання за бальною шкалою від 0 до 100. Серед вчителів нашої кафедри я знаходжусь десь посередині. Було відмічено, що осибиста участь - це непогано, але потрібно шукати проектні можливості для школи. 

Учні. Усі мої надбання належать їм - моїм творчим та допитливим непосидюхам. У цьому навчальному році приймали участь у Всеукраїнських конкурсах з англійської мови "Гринвіч" та "Пазл". Одна з учениць зайняла ІІ місце у шкільній предметній олімпіаді.

Ось таким виявився для мене навчальний 2012-2013 навчальний рік.

Curriculum Vitae

2 комментария:

  1. Прекрасные результаты, вот и детишки за таким педагогом пойдут вперед

    ОтветитьУдалить

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...