вторник, 12 июня 2012 г.

Методична Проблема

Кожного навчального року вчитель обирає методичну проблему, над якою працює протягом навчального року. Два роки поспіль працювала над проблемою використання інформаційно-комунікаційних технологій на середньому етапі вивчення іноземної мови. На 2012-2013 навчальний рік мені відмовили працювати над темою ІКТ, мотивуючи тим, що немає комп'ютерів у класі.

Протиріччя: Державна програма "100 відсотків", яка передбачає впровадження ІКТ в загальноосвітніх навчальних закладах України, з одного боку.
З іншого, відсутність технічного обладнання в класі.
Постає питання: що робити - чекати чи використовувати, наприклад, ноутбук вчителя, смартфони учнів.
Комп'ютерний клас мої учні, майбутні 8-ми класники, не зможуть отримати найближчі 3-4 роки, тільки якщо знайдемо спонсорів. Тобто діти, яким вкрай необхідне знання комп'ютерних технологій, тому що це важлива складова компетенцій, якими вони повинні володіти і зможуть гідно конкурувати на ринку праці, їх не отримають.
Для чого тоді впроваджувати державну програму?

Моя методична проблема на наступний рік: Впровадження нестандартних форм роботи для формування комунікативної компетенції учнів на середньому етапі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...