вторник, 26 июня 2012 г.

Номінація #bedheadchallenge

Виявляється не лише в Україні полюбляють дуже жорсткі коментарі до статей або повідомлень. На конференціях такого рівня як ISTE теж є "чудові" люди, які цінують гумор, який межує між іронією та гротеском.


Придумана номінація "лисий зміст", до неї подають людей за списком та запрошують друзів приєднатися. Я теж у цій номінації. Мої почуття: від розпачу до виклику. Я переглянула профайли декого з тих, хто так активно робив мені промоушен - і не знайшла ні інформативності, ні креативності. 

А саме головне, якщо конференція проглошує майже у кожному тві-повідомленні, що головне співпраця, креативність та розуміння студента. То вибачте, це суперечить Вашій довбаній номінації.

У мене немає фінансової можливості приїхати на конференці. до Сан-Дієго, але слідкувати за твітами я можу і писати я можу так, як я вважаю за потрібне.

Цитуєте сера Кена Робінсона, а до людей відноситеся як до бидла.

Вивчайте українську мову! 

1 комментарий:

  1. Знайшла сьогодні відгук про минулорічну конференцію #ISTE11. Дійсно, люди пишуть і проголошують одне, а в житті виявляються зовсім іншими. Це негативний бік впливу технологій на наше життя - розчарування.
    Відгук Джоан Янг: http://allkidscanflourish.blogspot.com/2011/06/11-mistakes-i-made-at-iste11.html

    ОтветитьУдалить

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...