понедельник, 4 июня 2012 г.

Підсумки

Завершився навчальний рік 2011-2012. Розпочинався він для мене з райдужних очікувань, а привів до розчарувань.
У цьому році ми приймали участь:
- Міжнародний проект iEARN "Різдвяна Листівка".
- Обласний конкурс корпорації Intel "Успішний проект". Проект "Загальнолюдські Цінності" посів ІІ місце.
- Всеукраїнський конкурс корпорації Intel "Успішний проект". Проект "Мій Кіровограде" посів ІІ місце.
Висловлюю подяку своїм учням, їх батькам та своїм колегам Таран І.М., Мавровській Т.В., які підтримували усі мої ідеї та допомагали в  їх втіленні.


Мій професійний розвиток:
- Лауреат Всеукраїнського конкурсу Panaboard майстрів 2011.
- Учасник УІІІ Всеукраїнського конкурсу "Вчитель-новатор" Майкрософт.
- Переможець конкурсу на кращий освітній сайт від видавництва "Шкільний світ".
- Учасник Global Education Conference, листопад 2011.
- Учасник онлайн курсів Британської Ради в Україні, жовтень-грудень 2011.
- Учасник Electronic Village Online, січень-лютий 2012.
- Блогер Міжнародної конференції IATEFL, березень 2012.
- Учасник Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології у професійному розвитку педагогічних працівників та керівників закладів освіти», квітень 2012.
Окремо хочу зазначити участь у вебінарах Teacher Learning Community - джерело знань та ідей.

Повертаючись до розчарувань, скажімо образно: двері зачиняються та виштовхують мене, а я все пручаюсь і намагаюсь втриматися хоча б за яку-небудь шпаринку. Усвідомлюю, що прийшов час змін, але серцем боюсь їх прийняти.
Усе ж напишу: я у пошуках нової роботи.

2 комментария:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...