пятница, 6 января 2012 г.

Учасникам Конкурсу Освітній Сайт

Дякую видавництву "Шкільний Світ" за організацію Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт, який надав можливість вчителю продемонструвати свої надбання широкому колу колег.

Я переглянула усі 107 сайтів надісланих на конкурс. Кожен з них є унікальним освітнім ресурсом, як для вузького кола спеціалістів, так і для загального читача. 


З погляду батьків я вподобала сайт 3d gmt, присвячений розв'язанню геометрічних задач та сайт Миколаївського міського управління освіти, де представлена добірка конкурсів для учнів.

Усі представлені на конкурс сайти містять багато освітніх матеріалів: конспектів уроків, презентацій, позакласних заходів тощо. Кожен вчитель може знайти необхідну йому інформацію.

Проблема. Більшість інтернет-сайтів розміщено на платформі Ucoz. 
Постає 2 питання: безпека в інтернеті та Web 2.0. Що я маю на увазі? 

Перше питання. Увесь час нас супроводжує реклама, яка не відповідає меті створення сайту. На головній сторінці майже кожен написав "для педагогів, учнів та їх батьків", але реклама ...  На одному із сайтів, що розміщені на Ucoz, я прочитала статтю, як убрати рекламу, не порушуючи правил. Написати лист адміністрації Ucoz з поясненням, що Ваш сайт засновано з освітньою метою і внести прохання убрати рекламу.

Друге питання. Web 2.0 пов'язують зі зміною сприйняття користувачами самого поняття інтернет. Контент створюється та поширюється користувачами. Сайти не є сьогодні динамічною структурою, вони статичні. Більшість з тих, які я переглянула, потребують попередньої реєстрації. Питання: навіщо? Якщо Ви розмістили інформацію в інтернеті, Ви погоджувалися з тим, що вона стане публічною. Врешті-решт майже кожен закликає до співпраці та відгуків. Але ж реєстрація займає час. Згідно статистики пересічний читач інтернету витрачає 1-2 хвилини на перегляд контенту, цього досить щоб вирішити, наскільки йому цікава інформація. Усе, що пов'язано з діяльністю з учнями, потребує додаткового захисту, тобто логіну, паролю, інше - ні.

Наступний крок. Необхідність популяризувати свій сайт. Використовуйте для цього теги та соціальні мережі, як Facebook та Twitter. Ви розмістили матеріал на своєму сайті, додайте тематичні теги та розмістіть коротке повідомлення на нього у Facebook та Twitter. Додайте, наприклад, хештег #education.

Нотатка. Дуже мало з нас пише про події у освітньому середовищі за межами школи, міста та країни. Згідно даних МОНУ Україна на 2-му місті інтернет-користувачів. Задача для нас - показати себе у світовому осівтньому середовищі.

Пропозиція. Скористатися Twitter. Створити акаунт та розміщувати посилання на свої матеріали. Для цього давайте створимо свій хештег, напиклад, #schoolua і до кожного повідомлення додавати цей хештег. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...