понедельник, 14 ноября 2011 г.

Лідерство: Управління Перетвореннями

Відкриття Глобальної Освітньої Конференції розпочав Алан Новембер, визнаний лідер в освітніх технологіях. Його промова присвячена Лідерству.

На зміну Технології Планування приходить нове бачення: Вивчення Дизайну Планування.
Важливими постають питання між інформацією та відносинами. Чи кожен має відповідну інформацію у відповідний час? Чи маємо ми відповідні відносини для підтримки вивчення?
Для студента: Чи має він відповідну інформацію? Чи має він відповідні відносини?
Для вчителя: Чи має він відповідну інформацію? Чи має він відповідні відносини?
Хто володіє вивченням? Відбувається зміна процесу вивчення. Перевернуте вивчення - flipped learning. Студенти вивчають лекції вдома, а на пари приходять виконувати домашні завдання.
Лінки:
Лекція Др. Еріка Мазур
Flippedhighschool
Learning4mastery
Нові ролі вчителя для розвитку самореалізації учнів:
- наставницький дизайнер
- офіційний хронолог
- координатор співробітництва
- дослідник
- учасник суспільства
- рецензент навчального плану.
Мета: надихнути студентів на вивчення.
Було презентовано фотографію класу, в якому об'єднано групи учнів, у кожного персональний комп'ютер. Окремо розташовано ноутбук з вебкамерою та фотоапарат, які за потребою використовуються у роботі. Одна група учнів відповідає за з'єднання по Скайпу, інша - інтерв'юери, третя - веде блоги, четверта - відеооператори. Вчитель координує діяльність груп.
Наступне питання було поставлено таким чином: Хто працює у класі важче? Вчитель чи учень. Сьогодні відповідь - вчитель, а має бути - учень.
Вчитель найбільш важливий як ніколи, тому що саме він Дизайнер досліджуваного середовища., посередник у вивченні. Мусить вчити глобально та креативно, розбиваючи традиції у вивченні.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...