четверг, 10 ноября 2011 г.

Критерії оцінювання

учнівських робіт. Викладач КОІППО Лівицька Інна Адамівна.
Критерії прописуються на кожен вид діяльності учнів окремо:
- презентація;
- публікація;
- веб-сайт, рольова гра.

Найкраще робити у вигляді таблички, де оцінювання буде йти від 1 балу до 5 по висхідній. Наприкінці буде виставлено загальну суму балів.
Критерії оцінювання для презентації
- грамотність викладу, 
- насиченість тематичною лексикою, 
- повнота змістовного наповнення, 
- співпраця учня з іншими, 
- зовнішній вигляд, 
- засоби мультимедіа для підтримки змісту. 
До кожного критерія прописуємо градуювання, тобто що учень повинен був зробити, щоб отримати 1 бал, 2 бали тощо. Наприклад, критерій - повнота змістовного наповнення. На 1 бал - проект здається випадковим, робився поспіхом, на 2 бали - сфокусовано на темі, але не висвітлює її, на 3 бали - сфокусовано на темі і висвітлено її, на 4 бали - відображає пошук та осмилення матеріалу, на 5 балів - відображає пошук, осмилення матеріалу, його аналіз та синтез.
Таким чином у нас градуюані всі критерії і загальна кількість балів максимальна становить 30, тобто 30-25 балів ставимо "відмінно", 25-20 - "добре", 20-15 - "задовільно", 14 і менше - "незадовільно".
Критерії оцінювання для публікації та веб-сайту однакові: 
- процес підготовки,
- офрмлення та дизайн,
- грамотність викладу,
- зміст сторінки.
При обговоренні критеріїв для презентації ще додали: урахування вікових особливостей учнів, процес захисту роботи учнем, відповідність тематики, джерела інформації та дотримання авторського права.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...