вторник, 1 ноября 2011 г.

Проектні Технології

Викладач КОІППО Лівицька Інна Адамівна.
Лекція та практичне заняття були сфокусовані на розуміння сутності проектної діяльності та проекту взагалі.

Робота починається зі складання плану проекту, але він є орієнтовним, тобто може коригуватися протягом самого проекту.
Висуваємо гіпотезу, яка і є ключовим питанням: якщо порівняти, дослідити інформацію про ... , то діти будуть знати про ..., наприклад, основні відмінності визначених понять.
Від гіпотези переходимо до мети проекту. Наприклад, знайти інформацію та дослідити. Одразу ж прогнозуємо, що буде наприкінці проекту - інформаційний бюлетень, стаття, відеопродукція, доповідь, презентація тощо.
Наступний етап - це заява роздуму (мотивація), тобто як обумовити актуальність теми проекту, мотивувати, зацікавити учнів на роботу над ним.
Ставимо спочатку 3 тематичні питання до проекту, а потім додаємо 3 змістовних. Наприклад, тематичне питання - традиційний сніданок в Англії та США, змістовне - що Ви вважаєте традиційним? Який сніданок Ви вважаєте традиційним? Що найчастіше вживають на сніданок?
Після визначення кола питань, які будемо досліджувати, об'єднуємо дітей у 3 групи.  Кожна група отримує своє тематичне питання. Даємо чіткі вказівки, що діти повинні зробити та який буде результат. Одна група дітей може бути пошукачами, інша дослідниками, третя дизайнерами, або може бути, що в кожній з групі є свій пошукач, дослідник та дизайнер.  Визначаємо для дітей шлях пошуку відповіді - це може бути опитування, інтерв'ю, перегляд літератури тощо. Кінцевий результат - робота дітей.
За шаблоном корпорації Intel.
Особисто мені дуже сподобався "чорний опонент". Людина, яка при розробці проекту підмічає всі слабкі сторони і робить зауваження. Практична робота дозволила більш осмислено підійти до вибору тематики проекту та усвідомленню його актуальності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...