воскресенье, 11 сентября 2011 г.

Вебінар

Нещодавно я відкрила для себе вебінари. Про те,  що вони існують, хтось їх проводить, мені було відомо давно, але жодного разу я не приймала в них участі.
Вебінар - це

Дякую своїй колезі з м.Верхньодніпровська Оксані Ярошенко, яка "кинула в мене" посилання на майбутній вебінар. Дуже хвилювалася: раптом що-небудь не так зроблю, скажу. Навпаки, все було чудово, дуже багато інформації отримала, позитивного настрою та нових ідей.
Відгук про свій перший вебінар я написала ось тут
Також знайшла гарний сервіс The Teacher Learning Community , який пропонує освітянам різноманітні за темою вебінари. Частина з них є у запису і можна переглянути їх у зручний для кожного час. http://simplek12.com/tlc/on-demand-webinars/ Я переглянула: Інноваційні веб технології та Ідеї для інтерактивних дошок.
Наступний вебінар, який я відвідала, був проведений Шеллі Террелл "Як бути вірусним педагогом". Про нього я напишу більш детальніше в окремому пості. Зазначу, що Шеллі Террелл проводить вебінари щоп'ятниці http://teacherbootcamp.edublogs.org/
І останній за цей тиждень вебінар - "Як організувати Едкемп" Фундації Edcamp. На жаль, у мене обірвався зв'язок десь посередині заходу. Один з учасників зазначив, що дуже важко змотивувати інших приймати участь у заході. Як зробити Едкемп, читайте у моїх наступних постах.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...