четверг, 21 июля 2011 г.

Вчитель і Інформаційно-комунікаційні Технології

Згідно Листа МОНмолодьспорт N 1/9-493 від 24.06.2011 кожен вчитель повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. А саме:

Створювати:  текстові документи;  таблиці;  малюнки; діаграми;  презентації.
Використовувати:  Інтернет-технології;  локальні мережі; бази даних.
Здійснювати:    анкетування;  діагностування;  тестування;  пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.
Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал, )
Поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми т. п.)  у своїй професійній діяльності.
Відповідність рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями наведеним вище орієнтовним вимогам мають визначати місцеві органи управління освітою. Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.
З метою заохочення вчителів до оволодіння навичками використання ІКТ органи місцевого самоврядування можуть встановлювати інші форми морального та матеріального стимулювання (щомісячні, квартальні диференційовані доплати вчителям відповідного рівня, преміювання, першочергове постачання засобів ІКТ тощо). 
З власного досвіду. У моїй підгрупі 7 учнів, кожен має комп'ютер, але згідно проведеного анкетування на початку минулого року використовують його для ігор. Протягом року ми створили та навчилися користуватися блогами, ознайомилися з правилами безпечної поведінки в інтернеті. Труднощі: відсутність обладнання у класі, батьки не завжди розуміють необхідність роботи з он-лайн сервісами, про безпечну поведінку в інтернеті майже не думали. Перспектива: дітям дуже подобається, тому маємо декілька ідей для цього навчального року.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...