воскресенье, 28 ноября 2010 г.

Наступний крок

Здавався дуже легким - створити електронну скриньку, розпочати листування. Дві спроби спільних занять в інтернет-кафе виявилися невдалими: "А яким повинен бути логін", "А яким пароль", "А я забув логін", "А я не пам'ятаю пароль", "А я не знаю, що тут робити", "А що означає, відкрити у наступному віконці".
Моє розчарування не знає меж. Згадалась приказка "Москва не сразу строилась", втішає, але не надовго.
З батьками усіх учнів проведена бесіда про участь дітей у проектах пов'язаних з вебтехнологіями та отримана згода батьків.
Врешті-решт електронні скриньки були створені за допомогою акаунту Google.
Було прийнято рішення та створена команда для участі у Всеукраїнському конкурсі "Онляндія в моїй школі". http://www.onlandia.org.ua/ukr/onlandia-at-my-school.aspx Дуже вчасно для нас.
Завдання групі: створити комікс за темою "My Class" - "Мій Клас" за домогою сайту http://stripgenerator.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...